kemanisan_iman

kemanisan_iman

Monday 18 April 2011

wut to do??

Semalam aku dah terlena da... tetibe phone bunyik... rupe² student aku... request postpone class rini.. sabor jek le... aku yg dalam mamai² just say yes je lah..maleh nak cakap banyak... mata pun da berat nor..... takpelah, bebudak tu penat benor g cameron agaknye.. yg aku agak geram tu, asgmnt aku ramai benor ygtak anto lagi, padahal aku bagi masa seminggu lebih... sabor je le... mmg nak kene potong markah bebudak ni.. huhhh!!
Petang smlm aku tepon mak, btau yg stok karipap daging habis trus... sampaikan untuk aku pun takde.. padan muke aku.. heheh.. camne leh silap kire entahle... tapi takpe.. apepun aku syukur sbb karipap yg mak buat hampir habis terjual... mudah² lepas² ni ramai yg request nak beli karipap yg mak buat..... murah rezeki mak...
Dua tiga hari lepas tido aku tak menentu... sakit kepala aku.. syukur alhamdulillah bangun pagi tadi sakit pun da ilang.. syukur ya ALLAH... seronok rasenye bile badan sehat n kepala pun tak sakit.. waktu tido aku dah bleh tune cam bese lik... sangat best.. terima kasih YA ALLAH... dengan izin dan keupayaan yang Kau berikan, aku mampu bangun mendekatkan diri padamu.... satu nikmat buatku.. kekalkan kenikmatan yang kurasakan ini ya Tuhanku..... Amin....

No comments:

Post a Comment